Ceník svatebních hostin

Úvodní schůzka, kde zjistíme Vaše požadavky a přání, je vždy zdarma. Na schůzce se dozvíte více informací o našich službách.

Ceník našich služeb je individuální, odvíjí se od počtu objednaných služeb. Níže uvádíme příklady balíčků. Vyberte si ten, který Vám nejvíce vyhovuje. Pokud si nevyberete, nevadí, kontaktujte nás.

 

Balíček: Koordinace svatebního obřadu - cena 2000 ,-

Co balíček zahrunuje?

  • 1 - 2 konzultace před svatbou + 2-3 hodiny práce v den svatby
  • kontrola přípravy místa obřadu (kostel, obřadní síň, hrad, zámek, louka a pod.), vítání hostů, usazení hostů, sestavení svatebního průvodu
  • dohled nad výzdobou místa svatebního obřadu
  • komunikace s dodavateli (hudba, kameraman, fotograf)
  • v případě svatby nad 40 osob příplatek za druhou kordinátorku 200,- za každou započatou hodinu
  • cena nezahrnuje cestovné, tj. 7,-/1 km

 

Balíček II: Koordinace svatebního dne - cena 8000 ,-

Co balíček zahrnuje?

  • 3 - 4 konzultace před svatbou + 6 - 8 hodin práce v den svatby
  • dohled a výzdoba automobilů
  • kontrola přípravy místa obřadu (kostel, obřadní síň, hrad, zámek, louka a pod.), vítání hostů, usazení hostů, sestavení svatebního průvodu
  • dohled nad výzdobou místa svatebního obřadu
  • kontrola přípravy místa pro svatební hostinu (výzdoba svatební tabule, kontrola zasedacího pořádku)
  • koordinace ubytování hostů v den svatby
  • komunikace s dodavateli (fotograf, kameraman, hudba, svatební flooristka, svatební oznámení, jmenovky na svatební tabuli)
  • veškeré dodavatele si snoubenci zajišťují sami
  • v případě svatby nad 40 osob příplatek za druhou kordinátorku 200,- za každou započatou hodinu
  • cena nezahrnuje cestovné, tj. 7,-/1 km

 

Baliček III: Svatba na klíč - cena 4 500 ,- -  9 500 ,-

Co balíček zahrnuje?

1. Cena od 4 500 ,-

  • 2 - 4 konzultace před svatbou + 6 - 8 hodin práce v den svatby
  • stanovení rozpočtu, sestavení harmonogramu celého svatebního dne
  • komunikace se všemi dodavateli, které si snoubenci zajistili
  • v případě svatby nad 40 osob příplatek za druhou kordinátorku 200,- za každou započatou hodinu
  • cena nezahrnuje cestovné, tj. 7,-/1 km

2. Cena  od 9 500 ,-

  • 2 - 4 konzultace před svatbou + 10 - 12 hodin práce v den svatby
  • stanovení rozpočtu, sestavení časového harmonogramu celého svatebního dne
  • veškeré dodavatele pro vás zajistíme (svatební oznámení, jmenovky na svatební tabuli, fotograf,kameraman, hudba, cukrářka, floristka, kadeřnice, kosmetička)
  • doporučení a zajištění místa obřadu
  • komunikace s restaurací (obědové menu, večerní raut, dohled nad výzdobou svatební tabule)
  • komunikace s hotelem (koordinace ubytování svatebčanů v den svatby)
  • v případě svatby nad 40 osob příplatek za druhou kordinátorku 200,- za každou započatou hodinu
  • cena nezahrnuje cestovné, tj. 7,-/1 km